semalam , hari ini dan esok .
Friday, April 15, 2011, ϟ 0 shout(s)

  • semalam , buad PLBS , tajuk : Korea .
    memang gempak seyh ~
     
  • hari ny , uhm . . ' romeo ' yg penah aq minati , ajak couple . 
  • aq cakap , i like u , but , m sorry , i cant make it . nak fokus study .
  • dy faham , bagus .

  • sepatutnye g cari markah oral b.i hari ny , tapi x jadi . oke . itu sajea .

  • sebenarnye aq sedang ditimpa kebosanan yang melampaui batasan kesabaran aq .
    sebabnye , dah dua minggu aq cari idea , nak buad essay b.i neyh .
    sampai sekarang aq tak memperoleh kejayaan .
  • keje aq tak siap , dan teacher nak keje tu , esok . wth ? ?

  • jadi , ape lagi yg aku nak cakap ? - tak tau .
sebelum aq tamatkan riwayat entry ny , adalah suatu kewajipan untukku postkan gmbar2 apeape yg patot .

 

aku sakit hati gilenakmati bile tengok pic ney ,
tengok video dea lagi lhaa bertambah terseksa jiwe rage aku .
boleh pulak minah ny kiss ngn romeo aku ?

naseb baek ade sudu kat tengahtengah tu .
tenang sikit . .


teringin nak tengok video yg dimaksudkan ?
sila layari laman web yang tertera :
http://www.dkpopnews.net/2011/04/video-doojoon-and-lizzy-kissed.html

taknak tengok ?
sukehati . aku peduli hape .

sekian , terimakasih .
harap maaf jika ada sebarang kesilapan .

new past