Love is what they call it hell
Thursday, June 30, 2011, ϟ 0 shout(s)

tak payah explaination panjangpanjang .,
bace title tu punn korang dah boleh tauu yang aku agak membenci cinta .


bukan bermaksud aku benci nak bercinta .,
nak melanggar fitrah alam ?huh , jaoh sekali .


tapi ny la kawe nak habaq mai .,
yang hangpa dok sebok nak bercerita pasal cinta kat aku pasal apa ?

korang paham paham sendiri lah ,
perangai aku yang tak dapat dinafikan ny .,


aku memang pantang kalau ade orang mengadu putus cinta kat aku .

kene pulak tu kalau siap meraung , menangis teresak esak ,
tak dapat den nak menolongnya ,

apa yang mampu dikatakan ,
" kau memang bodoh pergi percaya kat laki tu pasai apa "

mintak maaf la kalaw bahasa yang digunakan terlalu kasar
dan ., pada yang terasa tu , mintak maaf la bebanyak yee ,

oh come on la .,
ini memang kenyataan ,
perempuan terlalu ' kurang cerdik '
hakikatnya , lelaki lah yang cerdiknye .

aku tak tau lah nak cakap macam mana lagi .
tolonglah jangan menserabutkan kepala hotak aku yang dah nak meletop ny dengan cerita putus cinta korang tu .

paling aku benci bila hangpa keluarkan ayat yang tak munasabah .
contohnya :

" weyh ~ aku sayang dia . . aku tak boleh hidup tanpa dia "
ewww .
oh plizz lah .,
kau memang boleh hidup tanpa dia ,

" oh dia ibarat nyawa aku . tanpa dia , siapalah aku "
ny ayat orang sewel je yang gune .

sekali lagi aku tegaskan dalam bahasa yang agak sopan ,

perempuan jenis macam ny , memang kurang cerdik dan cetek pemikiran

ny kawe nak habaq mai .,
tolong jangan jadi hamba .
y'all paham paham lah sendiri

akhir kata ., 
  • sempurnakanlah ibadah yang wajib
  • perbanyakkanlah ibadah yang sunat
supaya iman anda kukuh dan tidak mudah diperdayakan macam orang tak cukup pendidikan



oke sayonara ~

annyeong ~

adios amigos .

babay ~



new past