hell ?
Friday, July 1, 2011, ϟ 0 shout(s)

nothing much to say here .,
juz a bit hatred .

well , alkisahnye ,
aku memang menyampah giler kalaw bace tulisan bebudak zaman sekarang .

macam hape entah aq pun tak paham lah .
konon manje lah , 
comel lah ,
hey , tolong lah !
menyampah aku !

' awy ny aq g kua anda . . epy a pat kua anda nun kaka , nun membew diyep ckaly  '

- ape ny ? hell ? ? -
what a stupid thing !

sorry to say , 
sejak akhir akhir ny aku nak marah marah je .
mungkin sebab tekanan kowt .
yeah , 
i'm living under a big pressure

so , sesiapa yang menjadi mangsa aku ,
silalah bersabar sentiasa .

paling aku benci ,
  • orang yang hipokrit ibarat plastik murahan !
  • pengkhianat !
  • musuh dalam selimut !
  • kawan makan kawan
  • dan yang seangkatan dengannya ~
  • orang yang cetek pemikiran
  • orang yang membosankan dan cetek pemikiran
  • orang yang suke acting perfect dan mengaku perfect 
yes , i know dat i'm not that perfect to hate others
but . . . .
aku sure korang pun mesti sependapat dengan aku .




oke that's all for now .




new past