kad raya !
Friday, August 26, 2011, ϟ 0 shout(s)

yahh !
raya dah nak tiba .
jadi , adalah satu kemestian untuk memberi kad raya .
niat hati memang nak bagi had raya kat semue membe2 .,
tapinye ,
boleh pulak aku tak jumpe - any shop on earth - yang ada menjual kad raya .
how come ? - orang lain jumpe jekk , apsal aku tak jumpe ? ?
entah laa . .
maybe sebab aku carik kad raya kat kedai baju kowt ~
? ? ? ? ?
- memang la tak jumpe -

baiklah , sila abaikan kesengalanku itu .
apa yang ingin dikongsikan di sini ,

-kejayaan-aku-mencipta-kad-raya-sendiri-
( with da help of photoshop )

jadi inilah dia kad raya yang simple je . . .
aku tak pro nak gune photoshop tu .

tapi , demi member , aku usaha la jugak nak buad kad raya ni untuk diorang .


antara member busukku yang dimaksudkan :


cik aieyn 
amira 
ryna 
syima 
tasya

and . and . and . .
too , many , so much , more !
- broken english daa -


okeh !
that ' s all .
annyeong ! !




new past