yeahh ! satu kejayaan yang pasti !
Sunday, August 7, 2011, ϟ 0 shout(s)

akhirnya ! satu kejayaan telahku capai !

hehehe . . .
berjaya jugak aku kemaskini blog nehh . .
tensyen giler doe nak buang template lame tu .

jadi , sebenarnya bukan ini yang ingin diceritakan .
kejayaan yang tak seberapa ini ,
tak penting punn

apa yang penting di sini ,

KEBODOHAN AKU YANG AMATLAH TERLAMPAUNYA
citer lame dah nehh , )
wanna know something ,
ade la sowang mamat nehh .,
minat kat aku .
membe dy yang tolong sampaikan isi hati dia tu kat aku .

membe dy cakap ,

dy nak kat aku .
dengan selambabadaknye aku berkata ,

takpe la , aku tak boleh . .
sorry ek .

ape lah masalah aku nehh . .
padahal mamat tu hensem tau tak . .
memang aku ade minat kat dy .
tp .,
dunnow lah apesal aku g reject dy .

ahh . .
what ever lah kann . .
what can I say .
kebodohan yang telah berlalu tak dapat dicerdekkan kembali . .
( sila abaikan ayat karut ini )

itu sajea dari saya pada kali ini,




so ,
annyeong !

new past