hello there !
Thursday, September 22, 2011, ϟ 0 shout(s)

ahahaha ~
aku hepi ,aku hepi ,aku hepi ~

suke sangat ! dapat pegi Fraser Hill ~

aku dan 39 pelajar lain yang terpilih akan pergi ke sana pada 23 september ni !
yess ! satu kejayaan !

aku bersyukur , tapi aku bukan hepi sebab tu saje .
tapi . . tapi . . tapi . .
si dia yang namanya mula huruf I tu , ikut sekali ~
yeayy ! satu kegembiraan yang sukar diperoleh !
sweet !

aku ~ sangat gembira ~ gembira sangat ~ itulah aku ~

chopp ! aku sure sangat , mesti korang heran ,
kenapa bila aku nak mention dia yang aku minat tu , aku tulis
si dia yang namanya mula huruf I .
kan lebih ringkas kalau tulis that capital I or I******
simple .

jawapannya ,
suka hati akulah ~
lalalalalala ~
aku nak kelainan . .

- dah .
- babai !
- ilysm


new past