rasekan !
Tuesday, September 13, 2011, ϟ 0 shout(s)

- ini hanyalah gambar hiasan -
tu lah ., jahat sangat ngn aku ,
aku malas dah nak layan .

ye , aku tau aku x penting bg kau .,
- so what ?? -  
i.dun.care.lah

boleh pulak dia cakap dia hanya bergurau ?
- mesti korang curious nk taw what happened ken ? -

oryte ., actually ., macam ny .,

imran chat ngn aku ., macam biase lah .
pastu dia bagi link kt aku .
- secret love calculator maybe -
tak engad ah .

then , dia sruh aku try .
aku punn isilah nme penuh aku seperti yang diarahkan 'secretlovecalculator' tu . . .
aku tulis nme aku dengan HURUF BESAR semuanya .

and , dengan hati yang terbuka .,
secara jujur sejujurjujurnya .,
aku tulis lah nme orang yang aku minat ,
'secretlovecalculator' tu suruh aku bg 3 org yang aku minat .

aku tulisla ,

  1. I***N
  2. IZ***UL
  3. NURUL FILDZA IZZATI
memang ah aku tulis nme i***n tu yang pertama sebab aku minat dia dulu baru iz***ul
pastu aku klik la button 'calculate'

tetibe je ., ayat nehh keluar .

opps ! you've been fooled . your answer will be sent to i**********@yahoo.com
shit-lah ! aku kene fooled !
aku punn terus menangis tak tentu hala .
dah macam orang gile dah .
ye la ., mne taknye ,
secret aku dah terbongkar lah maksudnye ken ?
dah la aku tulis semua jawapan tu dlm huruf besar !
damn it !

macam2 aku tulis kt twitter .
teros aku x tegur dia kt sekolah .
ah . rasekan !
- aku tau kau tak kesahh punn pasal aku kan ? -

lepas pd tu .,
dy say sorry .
ade ke patot , dia cakap dia just nak gurau je ?
gurauan jenis ape tu ?

kalaw nk gurau ngn aku ,
aku oke je .
aku open minded ape .,
macam lah dia xkenal aku .

dah la aku payah sikit nak lupekn mende yang orang dah buad kat aku .
walaupun aku senang je nak maafkan , tapi aku xkan lupe .
kan aku dah jadi segan nak tegur dia .
nak gurau mcm dulu ?
lagi ah aku segan .

tapi bile fikir balik , rindu pulak nak gurau ngn dy . better aku berbaik semula ngn dia .
oke fine-lah ~
disebabkan aku rase xde keuntungan punn kalaw aku marah2 dia .,
dia tak heran sikit punn .
jadi aku maafkan dia . - at last -

malas ah nak marah lame2 .
Allah pun larang kite bermusuhan lame2 ken ?


oke . annyeong ! 

new past