stressed out !
Friday, September 30, 2011, ϟ 0 shout(s)

yeah i'm stressed out rite now .
hell PMR is coming soon .
and i'm just fooling around without studying !

buktinye , tengok ah aku sedang ber-blogging sekarang .
padahal PMR lagi 3 hari je .
seriously , malas ah nak fikir pasal PMR .
serabutt !!

esokesok ah baru aku study .
*tak salah kann ??

the second reason that makes me stressed out is :
tengok ah blockquote aku dah buruk .
ade ke patot dia jadik macam kotak yang berbucu tajam
*sorry ayat aku agak mengarut
tengok , menyampah gila aku bila blockquote aku buruk macam ni .

third reason :
tensyen ah ngan photoshop yang menetap kat laptop aku nehh .
aku tengah syokk buad favicon baru untuk blog nehh ,
agak cantik la aku buat ,
tetibe je time nak save tu , 
" photoshop is not responding "
memang ah aku saked hati .
akhirnya , ini jelah hasilnya . . .


Z - stands for Zatiey . obviously .
tak cantik sangat ~
inilah hasilnya bila buat kerja dalam keadaan marah .

so , another story :
esok aku busy .
memang ah . nak PMR kan ,
banyak kelas tambahan .
tusyen lagi .
oh aku agak rimas , tapi bersyukur jugak sebab Allah bagi aku peluang belajar .
Alhamdulillah ~

pagi : tuition at SMK St. Thomas
tgh hari : study group besar-besaran kat sekolah . ( study group besar-besaran ? my word is a bit weird ?? )
petang : extra class 
malam : masa.untuk.aku.bersuka.ria. HAHA ! ( maybe aku akan bace komik or watching movies )
AKU AKAN BERUSAHA ! 
  • untuk menjawab soalan PMR yang merupakan pengganggu hidup aku tuhh !
  • untuk mencantikkan blockquote aku seperti dulu . *tengok ah , blockquote aku pasti cantik semula walaupun makan masa yang agak lama .
lots of love ,
Mys Zatiey hearts that Capital I

-HAHA ! i'm a stupid girl when love comes into my world !-

oke . sudah.sudah lah tuu ~

babai !
anyeonghasaeyo !

new past