tolonglah paham !
Saturday, September 10, 2011, ϟ 0 shout(s)


memang superb lhaa ~

ade jugak orang yg perasann kt muka bumi nehh .

tolonglah paham !


boleh pulak dia keluarkan statement ,
aku tak heran kalaw ade mamat yg nak berkenalan ngan aku , itu perkara biasa
tolonglah paham ! 
bajed lawa lah tu konon ~

then , one more annoying thing ,
ade pulak yg tabiatnya suka mengutuk orang . 

tapi yg herannye , dia pandai ngutuk org , tp dia sendiri buad perkara yg sama .
cik A : tegok tu , dia pakai tudung nampak jugak rambutcik B : yelah , memang betul . tapi cik A , awak ni mengutuk diri sendiri ke ?cik A : kenapa ?cik B : sebab awak pun sama .
 tolonglah paham !

oke fine !

that's all .

malas ah nak cakap banyak nnti ade yg tersalah faham pulakk .

so , there's another story . 
aku g umah Imran .
( si dia yg namanya juga mula huruf I )
yess . pakaian aku tak proper langsung . 
nyesal giler ah aku tak pakai baju kurung .
yela , aku engad en , dia ajak member sekolah je ,
sekali tengok ade kengkawan parents dia , 
siap ada pak sedare dia lagi .
memang ah aku segan !
uhh . . .
gua malas ah cakap lagi .
sakit hati ah . 


tapi , tapi ,
hepi gak lahh . .
sebab dapat kenal ngn family dia .
yelahh , aku ken penah minat dia ,
pastu aku dapat pic dia . .
so happy lah jugak en


besides that , 
aku happy sebab ;
si dia yg namanya mula huruf I tu , datang jugak
also, 
aku dapat bawak kengkawan g umah aku .
happy lah kan ,
sebab dapat meng-inform-kan member2 kat mane umah aku
dan ,
yg paling aku happy ,
si dia yang namanya mula huruf I tu , sudi lah nak datang umah aku !!
happy tak terkata .
yelahh , dia siap bersembang ngan mak aku lagi .
memang ah aku happy .




oke . udah lerr tuu . .
dah pukul 1 pagi nehh .
gua mau melelapkan mata .

tatta !
-annyeonghasaeyo !


new past