peristiharan pergaduhan antara aku dan dia .
Friday, October 14, 2011, ϟ 0 shout(s)

hell la .

ape nieyy maen dekat2 ngan capital I aku ??
pegi la kat your dearest mister A .
tak perlu nak dekat2 ngan mister I aku lah kan ?

ade ke patot ,
si bestfren aku nehh dekat2 ngan my capital I ??
- tak patot ~

gile aku merajok tak tentu pasal .
aku memekak kat dalam bilik .
- bebel sorang2 .

then , untuk melepaskan geram ,
aku edit photoshop .
buat gambar : perishtiharan pergaduhan aku ngan dia .

nak tengok ?

ni hah picture-nye :


hehe ,
aku buad ni semalam mase aku saked hati ngan besfren aku tuhh .
aku tau background tuhh tak menegaskan rasa kemarahan aku .
sebabnya ,

* aku mengalami kecelaruan jiwa dan perasaan . *

bec0z ,

aku fikir jugak ,
dia tu membe aku ,
buad ape aku nak marah .

then ,
aku fikir ,
kenape aku nak over sangat ??
si capital I tuhh bukan bf aku punn . .
kan ?

lagipun ,
aku bukannye suke sangat nak menserabutkan minda aku semata-mata kerana boys ~

ketahuilah ,
THAT'S NOT MY STYLE !

hari nih ,
aku no hal dahh ngan besties aku tuhh .
lol .
aku merajuk maen2 je kott ~
saje menggedik .

- haha !

oke ,
annyeong !







new past