wahaa !! kusut gila ah !
Monday, October 17, 2011, ϟ 0 shout(s)

apelah .
storynya ,
hari tu kan cikgu ade buat pelantikan untuk Jawatankuasa untuk uruskan program selepas PMR ,

aku n farahin one of my besties ) selokk gila nak jadi Jawatankuasa Dokumentasi .
? ? ?

so sekarang ni aku dah macam orang tak betul .
takde idea kott ??
aku tak de storyline or is it called storyboard ? -

buat mase ni aku baru je siap intro .

' unit dokumentasi mempersembahkan : memori di SMK Paya Besar '

? ? ?
bila aku fikir2 balekk ,
macam filem pulak aku buat intro macam tu ?
ah ! let the hell be .

aku tengah tunggu farahin n yang lain2 bagi gambar ,
pastu aku edit ape yang patut .

alamak ayatt ! macam kau pro sangat kerja mengedit nehh -aieyn , syima , bantu guwe donk !

takpe .
citer tu tak penting .
yang penting kat sini ,

tadi aku blogwalking ,

aku baca entri dia ,

' sebab si jejaka tampan masih single '

apelah .
aku saje je bace .
sekali bace ,
entri tu sangat . . . haihh , sangat ape ? aku punn tak tau .



Lyssa Secret's webpage

nampak tak dekat pic tu ?
' pernah dikecewakan '
? ? ?

part tu yang aku tak sanggup tuh .
yela ,
sebab i've heard rumors that said ,
mister capital I aku tuhh ,
pernah dikecewakan .

alamak sedihnya . .
teringat kat dia yang innocent . .



oke ,
anyyeong !

#naksambungbuatdokumentasi

kejadah ape ??

-dah . dah .
-babai !


new past