yess i'm back !
Saturday, October 29, 2011, ϟ 0 shout(s)

dah lame la tak update blog ni . . .
hell yeah aku rindu sama kamoo !

apelah .
sepanjang minggu lepas ,
aku bz siket ~

siket jela , tak banyak . .

nak kena uruskan video dokumentasi yang masih di awang awangan tu ,
nak settle-kan pasal jamuan sekolah lagi ,
dengan ke-serabut-an yang berterusan dalam rumah ni ,
memang tak terkawal lah minda aku ni kan .,

tapi minngu ni ,
aku rase lega siket . .
sebabnye , cikgu cakap ;
berkemungkinan ade yang nak sponsor dana untuk jamuan tu . .
dan aku tak payah susah-payah nak pikir pasal tu lagi .

yess !

oh ya .,
semalam aku tengah bosan tak tau nak buat ape ,
jadi aku guling2 atas katil .
terus je aku dapat ilham nak buat satu grafik
bertemakan korea ~

dann . . .
inilah hasilnya .

kalau nak tengok saiz sebenar, sila klik pada gambar oke

so Korean , isn't it ?
oke just spit it out if u think it's just a waste of time .
u can just laugh and make fun of it .
r u satisfied now ??

eh sejak bile pulak aku speaking ?
oke .
itu saja untuk hari ni .,

enjoy your life !
don't ever get stressed
but never to forget Allah
*for all Muslims


assalamualaikum ,






new past