Blue Feeling. .
Thursday, November 17, 2011, ϟ 0 shout(s)



hye dear readers., 
i've changed my blog theme from orange to blue+black

inspirasinya daripada Greyson Chance's Official Site lahh~
^^
haihh~ tak tau lah kenapa tetiba je aku admire budak ni.
dia awesome gila lol!
suara dia amazing!

lahh. .
mula2 aku bukannya kenal sangat mamat ni.
first aku dengar pasal dia punn masa orang dok sebok bercerita pasal dia nak berduet ngan najwa latiff dalam AIM. 
Live showcase perfomance thoo!

masa tu aku tak heran sangat ngan mamat ni.
tapi bila dapat tau yang dia ni merupakan artis youtube,
aku terus berminat.

yela, aku ni memang taksub lahh bila ada artis youtube ni.
sebab life aku, Youtube, Facebook, Twitter, Blog semua ni memang penting.
to be honest, I'm addicted to youtube lahh.

terus aku subscribe channel si Greyson ni,
download video dia,
pergi Official Site dia.
I'm so in love with him rite?

sampaikan aku tukar blog theme aku.
daripada orange kepada biru+hitam.
sama macam theme official site dia.


I'm so in love with him!
It feels like I wanna get married with him lol.
It happens right after I'm hooked to his song
-Waiting outside the lines
-Unfriend you

sebenarnya lagu ni dah lama dah wujud,
and., dah lama pun aku minat.
tapi tak sangka pulak si Greyson Chance ni lah yang nyanyi lagu ni.

awesome! 



new past