Makhluk kecil berkaki banyak
Wednesday, November 23, 2011, ϟ 0 shout(s)





holla guys,


hee., tau tak, hari ni lolz gila.
tadi kan aku bangun lambat gila wehh,
jam 1.30 gitu kot, baru aku bangun.


then, time aku nak mandi tu, lol ada lipan dok merayap kat dalam bilik air.
terkejut badak hambe,
terus aku naik atas tebing kolah, duduk kat situ. sepuluh minit aku cuba bunuh lipan tu,


korang ingat sekor je ke yang ada?
lepas aku bunuh yang sekor tu, dia bawak geng pulak dahh~
amek nak empat ekor sekali keluar.
macam separuh nyawa dah aku duduk situ.
last2 dapat jugak lah bunuh guna botol sabun. .


nasib baik tu yang anak2 je, lipan tu kecik je,
jadi aku berani jugak lah nak bunuh.
tapi aku pun ada terfikir,
bila dah ada anaknya, induknya pun mesti ada kan?
eeiii~  scary you know?


sekali tengok memang betul lah~
petang tu pulak dalam jam 5 gitu,
time aku nak mandikan adik aku,
ada pulak lipan keluar. .
besar gila kott. .  
ini mesti mak lipan nak balas dendam kat aku sebab bunuh anak2 dia tadi.


yang ni memang aku tak boleh nak hadap.,
geli tawu. .
nasib baik ada superheroin yang tolong bunuhkan lipan tu,
hee, mak aku la tu.
mak aku tu memang ganas.
dengan beraninya mak aku mencincang badan lipan tu menjadi lumat.
*seram nihh~


seriously, aku rasa macam taknak mandi je esok. =,=


ciss! nyah kau lipan durjana!


werkk, geli wehh bila aku tengok gambar nehh.,




new past