Alhamdulillah~
Thursday, December 22, 2011, ϟ 4 shout(s)





holla2 dear readers !
assalamualaikum to all muslims. .


haha. hari ni kan result PMR kua,
semalam aku dah ngamuk2, 
siap cakap PMR tak penting.
haha~


so hari ni aku gerak ke sekolah,
tanpa rasa ape2 punn,


tapi bila dah sampai tu,
cikgu cakap,
8 orang je yang dapat straight a. .


aku dah lose hope dah masa tu,
tapi aku selambe je.,
sebab aku rasa macam dah tak penting je semua tu
*sebenarnya nak control "macho"~ *haha


then, cikgu umum pulak, yang straight a tu,
3 orang 9a, 5 orang 8a. .


aku dah mula cuak gak ken,
sebab aku ingat, dulu mak aku penah cakap,
kalau aku tak dapat 8a, 
laptop aku akan diambil !


yelah kan,
logik jugak dia nak amek lappy aku kalau tak dpt 8a,
sebab time nak perekse PMR tu,
aku asyik berkepit je ngan laptop ni.


malam sebelum PMR pun aku tengok movie guna laptop ni,
sampai tido lewat malam. dalam jam 1 or 2 pagi lah kott~ *haha
tak reti nak baca buku.
pastu time perekse mula ah dok teringat pasal movie yang aku tengok.


bila hari nak perekse,
aku rasa, hampir setiap pagi aku datang lambat,

=_='  hasil tido lambat, macam ni lah kan.,
warning: korang jangan buat macam ni. BAHAYA tau?  *haha~


dah aku datang lambat, mana ada masa nak belek buku pagi2 tu,
tak macam orang lain, sempat jugak hafal sikit2,
aku? HAREMM~  *haha !


oke back to the topic. 
then, cikgu umumkan satu persatu nama yang dapat 9a tu,


1. Anis Hanani2. Izzy Hafiz3. Siti Noor Aida


aku ucap tahniah kat korang oke.,
you guys memang terbaekk !  


pastu, haha saat yang mendebarkan bermula,
tibalah detik penentuan hidup mati laptop aku ni,


cikgu umumkan sorang2 nama yang dapat 8a..


1. Nur Sabrina    (aku dah debar dah time nehh)2. Nur Farahin    (tambah debar wehh. .)


time ni aku dah cakap dah kat member aku,
"syima, aku rasa 7a dah aku nehh,"


haha. aku tak yakin sebab karangan BM aku buat hancur habess !
tulisan punn~ #malas ah nak bagitau#
dah la bahagian novel dpt bagi 2 isi je. .


pastu cikgu announce,


3. Nurul Fildza Izzati


alhamdulillah.. ..
ya Allah ! aku syukur sangat sebab dapat 8a.

ranking no 3. .


huhh~ selamatlah laptop aku..
yess !  haha. . .

4. Fatin Fareeza5. Ain Ezzatie



haha ! tahniah u alls !

oke. dah panjang sangat entry ni.
dahdah. end this.


ohkee bhubye~  

new past