Lagi Lagi kes hina agama
Tuesday, December 13, 2011, ϟ 0 shout(s)

guys !
ohh., sorry.,


hello dear readers !
assalamualaikum to all muslims.


hari ni bertarikh 13 haribulan 12 tahun 2011,
aku log in twitter aku yang dah lama aku tinggalkan tuw.,
tengok2 tengah hot lhaa citer pasal Tengku Sophia yang mengutuk agama Islam


katanya Tengku Sophia yang non-educated person ni
asalnya orang Indonesia,
beragama Christian,
dan tak tau beradab ! 





korang baca tu ??
Malaysia merdeka tahun 1958? SALAH tu, SALAH tawu?
Malaysia merdeka tahun 1957, 31 OGOS 1957 tawu?
kamu dan teacher kamu tu, sama2 KURANG ADAB. UNDERSTAND


suka hati hina agama ISLAM, agama sendiri kacau bilau, ade hati nak kutuk agama ISLAM yang sempurna.





happy ending kejadah mende gitu?
ni aku betulkan, 

HAPPY ENDING: kau kena BAKAR API NERAKA JAHANAM dan semua yang bersama kamu (pengikutmu) di SIRAM AIR PANAS


dasar BRAINLESS ! you ni. wujudnya HIV/AIDS tu bukan berpunca daripada nabi kami iaitu MUHAMMAD SAW. kau sendiri takde buktinya kan?

nabi kami tak pernah menyebarkan penyakit, kerana junjungan terlalu suci ! bukan macam kau, kotor amat !



dasar TAK BERTAMADUN kamu nehh. .  -_-
dunia ni tenteram, aman damai takde terrorist and pembunuh kalau orang jenis macam kau ni tak wujud langsung kat dunia ni. faham tu??





gila ya kau nih!
perangai macam non-educated, no brain at all.

aku nasihatkan, belajar hormat agama ISLAM.
jangan cakap ikut sedap mulut je, tawu?

dunia ni haru kalau ade orang macam kau ni tau tak?
ah malas aku cakap banyak.
kang macam2 bahase keluar.

lastly., baca ah kat twitter dia kutuk macam2 pasal agama Islam.


ah ! dah lhaa~  kbai !
p/s: maaf kalau entry ni menimbulkan kontroversi atau kemarahan orang lain, tak berniat langsung nak berbuat demikian,
anyway, ape2 hal sila comment.


done. assalamualaikum

new past