Result PMR
Wednesday, December 21, 2011, ϟ 0 shout(s)





holla-2 dear readers !
assalamualaikum to all muslims.


esok result PMR
aku baru je koyak kertas soalan PMR tadi.
aku sakit hati wehh~


act, semalam + hari ni ade drama,
aku malas beri detailnya,
sulit tawu?


lappy aku diambil, memang aku mengamok lah kan.
aku tak kesah dia nak amek mendee lain.
aku tak heran pun kalau dia nak marah aku.
aku tau memang aku banyak salah
UNDENIABLE.


tapi jangan amek LAPTOP aku.
amaran untuk semua,
I REPEAT, DO NOT TAKE MY LAPTOP !


sebab ape, 
my laptop is my only companion u know??


saat aku sedih, gembira or feeling very the stupidoo . .  aku mesti ngadu kat laptop ni,
siap buat diary lagi (guna Microsoft Word) haha !


so hari ni aku mintak ah laptop aku tu,
kesian laptop aku terseksa kesunyian tautak??
tak diberinya punn~


haha ! pastu aku kena ceramah,
pasal hidup lah tanggungjawab semua.
hello ! aku dah besa, aku tau semua tu.
cuma tade sape nampak. *aku tau, aku ibarat tak wujud 


aku disuruh minta maaf,
aku tunggu lama dulu sebab nak fikir,
aku tau, kalau aku minta maaf, aku dianggap tak ikhlas.


then, finally I made up my mind.
pegi jelaah minta maaf punn., at least you try your best baby !
tak kisah lhaa nak dianggap tak ikhlas pun,


then it was true. aku sememangnya dianggap tak ikhlas.
aku dianggap minta maaf sebab that "someone" yang suruh
katanya, kalau aku betul nak minta maaf, mesti aku dah buat semalam.
hello darling, *haha 
even if I say sorry on yesterday, you'll still say that I'm insincere cuz you're not considering my feelings and you're not trying to see the truth. 


seriously, kalau aku minta maaf semalam pun, aku still akan dianggap tak ikhlas sebab kononnya aku nak laptop tu.
ehh, buang masa lah semua tu.
aku minta maaf ke, tak minta maaf ke, sama je kan?
SUCH A WASTE OF TIME !


so for the very happy ending,
akhirnya aku dapat balik lappy aku !  #luv it!
and perasaan aku dipinggirkan, tade sape yang peduli. #luv it damn so much!


aku sakit hati bila dikata tak ikhlas. sebab tu aku mengamok semalam.
so, sape yang amek tau? -lemme tell ya,
TAKDE SAPE !


ape yang diorang tau,
"ah, budak tu angin sebab laptop dia diambil,"

HELL-lah !  


dah malas aku nak cakap banyak,
aku bahagia di sisi laptopku,
dia peneman aku saat aku lagi runsing sendirian,
manusia lain tak ada yang peduli ke aku !


I LOVE LIVING WITH MY LAPPY !


-done. 


p/s :  sekarang ni 22 Disember 2011, jam 2:56. aku masih tak tidur, besok mau amekk result PMR. 


tata~  babai alls~
assalamualaikum,

new past