Result, result, result. .
Wednesday, December 14, 2011, ϟ 0 shout(s)

holla dear readers !
assalamualaikum to all muslims. .


heyy heyy~
tadi aku log in fesbuk,
tengok2 ade hot story. kelakar tawu?


haha., classmate aku, Amira Syafiqah upload printscreen slip markah peperiksaan akhir tahun dia ! haha., nostalgia sungguh., xP


so, aku pun semak lhaa aku punya result ken,
#aku dah lupa pasal mende nih# =_=


then, bila aku check, 
tadaaaa !




haha !  3A 6B termasuk PENDIDIKAN SENI VISUAL ?
aku tak ingat pun bila masa aku jawab paper seni ?


LOL amat~  xD


KDK (Kedudukan Dalam Kelas) pun 2/39 ? haha., yeke? aku lupa. .  
#serious nih# bila pulak aku dapat kedudukan tempat ke-2 ?
KDT (Kedudukan Dalam Tingkatan) pulak 4/255 ? seriously ?


ohya, aku baru ingat, yang KDK nombor satu FATIN FAREEZA
then, aku ingat, yang KDT tu.,
bila dapat tau je yang nama aku ranking ke-4,
bahagia lhaa ken, rasa. .


haha ! mana tak bahagianye~
aku nih ken, bukannya cerdekk punn~ *aiceceyyy
dulu aku sokmo dapat result teruk, 
dan aku sangat bahagia dengan result tuw~  huhuhu. . .
rasa bangga, tautak?
korang ape tau ??


#sampaikan orang lain pun heran kenapa aku bangga dapat result yang 'membanggakan' tuw# =_=
haha !  LOL. .


ohya, hari ni aku log in twitter,
nak check si Tengku Sophia tu lhaa~ =_=


sekali tengok, dia dah delete account dia.
haha ! ape kes doe ?
dengar citer, orang tu fake.
saja nak burukkan the real Tengku Sophia. .
haihh~ 


and... anddd~
tautak ? minggu depan ken,
result PMR nak kua dahh~
haha !  debaran kian terasa~  jiwaku mulai merana.,


agaknya mendelah result aku?
kalau dapat 8A., alhamdulillah !
kalau tak dapat punn.,
aku redha~ #sincerely#


TAPI AKU NAK 8A JUGAK !


haha., sabar2.,
sabar ye Nurul Fildza Izzati., sabar~
bertawakal je pada Allah.,


dah lhaa~  nak tido dah nehh~
bhubye allz !


T_T  mau nangis awal2 sebelum amek result. .  T_T


kbhai !  

new past