2 minggu duduk asrama
Friday, January 20, 2012, ϟ 0 shout(s)



holla guys !
assalamualaikum to all muslims..

lama dah aku tak update.
aku pun tak tau lah ade ke tidak manusia yang menjenguk blog aku nie..

tapi en, aku nak kongsi pengalaman aku bertukar ke sekolah baru duduk asrama selama seminggu.

first day register kat sekolah tu macam biasa lhaa kena orentasi.,
senior2 kat situ memang best2 belaka..
sporting and tak sombong punn..
tapi budak2 form 4 ramai yang !@#$!
#malas nak cakap ah#

first day masuk kelas, semua meja baru doe~
happy tak terkata.. semuanya berbalut plastik lagi.
then, masing2 cabut+koyak+rabakkan plastik tu dengan rakusnya~
pastu sebelah aku tu meja kosong, so aku terpaksa lah cabutkan plastik tu..

aku nie tak berdaya sangat nak cabut plastik tu.
sebab ketat gila doe plastik tu melekat kat meja tu
then, aku merungut selow2,
" takde ke sape2 yang gentleman nak tolong aku? "

patutnya tu kan kerja orang lelaki,
lelaki kuat sikit nak cabut plastik yang ketat nak mapos tu..

then, sedang aku mencabut plastik tu,
datang seorang mamat tolong aku cabut plastik tu..
yang lain tengok je? #tak patut#
aku just ucap thanks jee~

then, masa dalam kelas Lukisan Kejuruteraan,
aku kena marah ngan cikgu sebab takde pensel,
then dia dengan relanya meng-offer-kan pensel dia untuk aku pinjam..
ya Ampunn~ SWEET gila doe!

nak tau sape?
ketua kelas aku tuw~
nama dia AKMAL BIN HASHIM
gentle gila.. tapi aku tak tau pulak hakikat yang sebenar.. :3
susah nak cari lelaki macam tu zaman sekarang nie..

ohya. ini yang terakhir,
aku tak sangka gila yang dia masuk kelab tenis sama ngan aku..
masa tu cikgu cakap, "sape yang memang main tenis, bangun "
pastu aku bangun ah sebab aku memang pernah main tenis..
sekali aku pusing belakang dia pun bangun daa~

aku amat meminati orang2 yang pandai main tenis..
#but i'm not fallen in love dengan dia#
aku cuma tertarik dengan sifat dia yang gentle dan tak macam lelaki lain.,
seriously, kalau girls lain, mesti cair kot ngan dia tu..

tapi aku rasa, aku tak.. aku cuma sukakan sifat dia tu jee~
ahh.. sudah2, panjang sangat dah nie..

p/s: aku tau story nie lari daripada tajuk but, who cares? #haha !

dah. babai!

new past