Nyaris Ketahuan
Friday, January 27, 2012, ϟ 0 shout(s)

holla readers!
assalamualaikum to all muslims..

hari ni zaty tukar template.. temanya merah sebab zaty in love *oopss
zaty amek masa 5 jam je nak siapkan coding untuk skin yang ni sebab simple je.. tak banyak eksessori.

haha. kan entry yang sebelum ni ade story, zaty minat ketua kelas zaty, AKMAL HASHIM tu
dah lama jumpa fb dia, saja malas nak add sebab malu.. *wahhahaha

ohya ni nak story, tadi aku sempat online., n then guess what, rahsia aku hampir terbongkar. malas nak cerita panjang, baca ni.





adoii~ Alia ni saja je cipta kontroversi.,buat saspens. oh, si Akmal tu dapat integrasi Kuantan.. oh no! Please jangan pindah situ.. Please please please ! aku pulak tak dapat tawaran mana2 sbp punn~ baru aku tau rupanya tak laku 8a aku tuw~ *haha

ohya. hari ni aku bahagia.. sebab dapat raket tenis baru, jam baru, baju baru, semua yang baru2.. haha.
tadi keluar ke bandar beli macam2. habis RM300. mahal jugak barang2 sekolah ni., besok nak sambung beli lagi, ada yang belum cukup. haihh~  = ='

dah2, aku nak tidur.
selamat malam semua~

new past