Arranged Marriage
Sunday, June 10, 2012, ϟ 0 shout(s)

Hey guys!
assalamualaikum to all muslims..


hey, percaya tak, perkahwinan yang diaturkan masih lagi berlaku zaman sekarang ni? well, aku percaya. sebab aku mengalaminya sendiri. haha. 

mula-2 aku dapat tau yang aku telah dijodohkan dengan seseorang, memang air mata dulu yang jatuh.

1- rahsia.  :P haha
2- kita dah suka orang lain, ibu pulak jodohkan dengan orang lain
3- bersyukur sebab ada jugak yang nak ber-menantukan orang macam aku ni.

lama dah aku dapat tau ni, dalam bulan 3 gitu lah.. tapi malas nak bagitau kat tempat public macam blog ni. sekarang baru terasa nak story. member-2 pun tak ramai yang tahu. kihkihkih... :3

sebenarnya, aku tak pasti aku 'cinta' ke tak kat mamat tu. mungkin tak 'cinta' lagi. pssstt... memang tak pun! 'cinta' aku hanya untuk le husband. bukan untuk orang lain. sebenarnya aku tak tau pun 'cinta' tu apa. well, in fact, aku tak suka sebut perkataan tu. seolah-2 ibarat racun yang boleh membunuh aku kalau aku sebut. wahaha~~  ^_^
apa yang pasti, aku suka lah jugak dengan sifat dia, dia lelaki yang baik sebenarnya. aku beruntung.

oke, plannya, aku mungkin akan berkahwin dengan dia umur 20 nanti. what the =.='  ?  apa yang aku cakap ni? kahwin ke? aku? kahwin? masak pun tak reti. kahkahkah. nasib lhaa~~

nanti aku belajar lhaa.. sabar yee. kuikuikui  :3

oh, haritu ada baca cerita Dena Bahrin, amat awesome. story nya macam aku. arranged marriage. beria aku nangis baca ceritanya. sebab tak sangka lah. ada jugak yang senasib.

Dena Bahrin: 1# My Love Story
Dena Bahrin: 2# My Story
mahu baca? sila klik link tu.
baiklah, mahu cerita itu saja. mahu pulang ke asrama. bye~~

hope that I would be like this. with him..


new past